I appen trykker du på Innstillinger, gå til ‘Deling og Tilgang’ og velg ‘Del Veggfester’ eller ‘Del Ladere’.
I appen trykker du på Innstillinger, gå til ‘Deling og Tilgang’ og trykk på ‘Skriv inn delekode’.
Låsen må kalibreres. Kontakt Enua Support for assistanse.
Låsen må kalibreres. Kontakt Enua Support for assistanse.
Prøv å skru av og på ladestasjonen ved bruk av sikringen, da vil den starte på nytt og koble til internett.
Dette kan ha flere årsaker,
1: Effekten er begrenset for å unngå overbelastning på installasjon eller sikringer.
2: Effekten er nedjustert i appen.
3: Bilen kan ikke motta høyere effekt.
4: Ved flere ladestasjoner på samme ladekurs kan man oppleve lavere effekt hvis flere kjøretøy lader samtidig (aktiv lastbalansering).
Trykk på strømpriser-knappen på forsiden og deretter på "Ladehistorikk"-knappen øverst til høyre.
Ladestasjonen har registrert et problem, gå inn på forsiden i Enua appen for å se feilkoden.
Utfør følgende steg for å prøve å løse problemet:
1. Trekk ut ladekabelen fra ladestasjonen, vent 30 sekunder å se om fargen går tilbake til hvitt.
Hvis dette ikke hjelper,
2: Utføre en omstart ved å slå av strømmen til produktet, for eksempel via sikringen. Vent i 30 sekunder og skru på strømmen igjen. Ved fortsatt rødt lys bes du ta kontakt med Enua Support for assistanse.